یکشنبه ۱۳۹۳/۰۸/۱۸

سخنگوي شوراي شهر تأکيد کرد؛

ضرورت استفاده از ظرفيت بخش خصوصي براي تقويت گردشگري

شوراي شهر از فعاليت بخش خصوصي در حوزه گردشگري به منظور ايجاد توسعه اقتصادي حمايت مي کند.

 

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين به نقل از پيام شهر؛علي صادقي نيارکي سخنگوي شوراي شهر با تأکيد بر اين  مطلب اظهار داشت: توجه و حمايت از بخش خصوصي به منظور رونق گردشگري از موضوعاتي بود که در نشست شورا مورد بررسي قرار گرفت و اعضا از حمايت همه جانبه بر اين مقوله تأکيد  نمودند.

صادقي نيارکي با بيان اين مطلب که  گردشگري موتور محرك مهمي در زمينه بهبود و رشد اقتصادي شهرها محسوب مي شود بيان کرد: گردشگري  فرصت ها و امكاناتي را به ويژه براي اشتغال و درآمد زايي براي همه اقشار جامعه فراهم مي کند و نقش مؤثري در احيا شهرها دارد.

وي يکي از راه هاي توسعه صنعت گردشگري را  استفاده از توان بخش خصوصي برشمرد و افزود: اگر به خوبي از توان بخش خصوصي  براي توسعه  گردشگري در شهر استفاده شود مي توان شاهد ايجاد درآمدهاي پايدار، جذب گردشگر و  معرفي بهتر قزوين  در سطح ملي و فراملي باشيم.

اين مقام مسئول در بخش ديگري از سخنانش به لايحه شهرداري در خصوص ساماندهي تابلوهاي  تبليغاتي سطح شهر اشاره و تصريح کرد: در نشست شورا تعرفه تبليغات براي صنوف مختلف مورد واکاوي  قرار گرفت و مقرر گرديد اولويت اختصاص اين فضاها بيشتر با مراکز و کانون هاي آموزشي- فرهنگي باشد.

وي با اشاره به نصب تابلوهاي معرفي مشاغل در  سطح شهر اظهار داشت: به واسطه سليقه اي عمل نمودن در اين بخش، سيماي بصري نامطلوبي در سطح شهر ايجاد شده است و مقرر گرديده  است سازمان زيباسازي لايحه اي را براي ساماندهي تابلوها به شورا ارائه دهد.

وي يادآور شد؛ در خصوص نورپردازي هاي برخي مغازه ها در سطح شهر  نيز  مقرر گرديد از آنجايي که اين حوزه از ساز وکار ثابتي پيروي نمي کند لايحه اي نيز براي ساماندهي اين موضوع توسط سازمان زيباسازي تدوين شود.

پايان پيام/1055/آبان93

 

تصاویر مرتبط