دوشنبه ۱۳۹۸/۰۴/۱۰

مظفری:

رسیدگی به بیش از هزار درخواست سامانه 137 در سازمان پارک ها و فضای سبز

محمدصادق مظفری، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین، گفت: طی سه ماه فصل بهار، هزار و یک درخواست شهروندی از سامانه 137 شهرداری به این سازمان ارجاع شده و در دستور کار واحدهای مختلف سازمان قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی سازمان فضای سبز شهرداری قزوین؛ مظفری گفت: عمده موضوعات مورد درخواست شهروندان در فصل بهار شامل هرس، رفع خط، خشکه گیری درختان، آبیاری فضای سبز، روشنایی بوستان ها، سمپاشی درختان و رسیدگی به سرویس های بهداشتی و آبخوری بوستان ها بود.

مدیرعامل سازمان فضای سبز شهرداری ادامه داد: در سال گذشته پروژه های مهمی در زمینه بازپیرایی بوستان ها، فضاهای سبز و نوسازی، تجهیز و ایمن سازی زمین های بازی در بوستان ها اجرا شد که نقش بسزایی در تامین رضایت شهروندان در این موارد داشته است.

مظفری گفت: با توجه به آغاز فصل تابستان و به منظور تامین خواسته شهروندان، نگهداری سرویس های بهداشتی در سطح شهر و بوستان ها، افزایش روشنایی در برخی بوستان ها و خشکه گیری درختان در دستور کاری قرار دارد.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط